Breaking News

ABD Başkanı Donald Trump'ın Bloomberg'e verdiği demeçte Türkiye

ABD Başkanı Donald Trump geçtiğimiz günlerde Beyaz Saray'da Bloomberg haber kanalından muhabirlerle bir röportaj gerçekleştirdi. Bu röportajın Türkiye ile ilgili olan kısımlarının tam hali tarafımca çevirildi. 

Röportaj:

Trump:
"Biliyorsun ki son zamanlara kadar Türkiye ile gerçekten çok çok iyi ilişkim vardı. Erdoğanla çok iyi ilişkim vardı, fakat o beni Pastör konusunda hayal kırıklığına uğrattı.
Bu arada nolacağını göreceğiz."

Bloomberg Muhabiri:
"Eğer Pastör iade edilmezse,siz-NATO Türkiye NATO'dan atılmalı mı?"

Trump:
"Bu konuda yorum yapmak istemiyorum çünkü bu konu benim kalbime çok dokunuyor. Bu konuda yorum yapmak istemiyorum fakat.."

Bloomberg Muhabiri:
"Böyle bir şey yapma şansınız var mı?"

Trump:
"Fakat size söyleyeyim o [Erdoğan] beni hayal kırıklığına uğrattı. Ama nasıl gideceğini göreceğiz. Bence iyi gidecek."
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder